Aquí podreu trobar experiències, sortides, coses que fer amb el nens,....
Marede3 és un lloc on, entre tots, aprenem i desaprenem junts per fer un gran camí, on la teoria i la pràctica no es donen la mà i on tot està per descobrir.
(Totes les fotos que apareixen estan fetes i editades per mi LLunadefoc)

Traductor

dilluns, 5 de febrer del 2018

Socors!!! Tinc una preadolescent a casa!




No estic preparada, ho sé.... a més, ...com ha passat? Fa res que la tenia a la panxa i ara
només vol fugir de mi!!! Ho sento però m'ha agafat desprevinguda.
Tot està malament, tot és un NO, els petons han desaparegut i allí on hi havia abraçades ara
trobo colzes, mans, ... Mama ara noooooo! Mama aquí nooooo! Mamaaaaaa!!!!



Que dur! De debò! Em pensava que no m'arribaria o que simplement veuria algun senyal,
però crec que la velocitat del dia a dia m'ha fet engolir els senyals i tot.

I així de sobte ha aparegut a casa la preadolescència entrant per la porta gran,
amb contundència, rebot i mal estar.

M'encantaria dir-te que tot això passa, que ens anem acceptant, que ens anem coneixent,
que les hormones es regulen i que no hi ha mal que duri 100 anys.

Que tot el que avui ho detestes, demà serà fantàstic, però evidentment si t'ho dic jo,
no serveix, perquè una altra cosa que porta aquesta etapa és l’autoafirmació,
buscar un grup i pertànyer a ell i perquè no una mica de rebuig cap als progenitors
(aquí entro jo).

Però la veritat és que tot el que t'he dit anteriorment perdurarà per sempre amb tu i l'únic
que podràs fer és l'acceptació i que el temps ho cura tot o si més no ho minimitza.

Amb el temps ho aprendràs i jo estaré al teu costat sempre, encara que ara mateix vulguis
estar lluny de mi el màxim possible perquè encara que no t'ho creguis, jo també vaig ser
com tu, i no fa pas tant. I sé que una abraçada de la mare ho cura tot, per tant encara que
em rebutgis mil cops jo t'abraçaré 1001!

Amb aquelles abraçades que enganxen i curen tot, o almenys serà tan sincera que et
reconfortarà.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada