Aquí podreu trobar experiències, sortides, coses que fer amb el nens,....
Marede3 és un lloc on, entre tots, aprenem i desaprenem junts per fer un gran camí, on la teoria i la pràctica no es donen la mà i on tot està per descobrir.
(Totes les fotos que apareixen estan fetes i editades per mi LLunadefoc)

Traductor

divendres, 10 de març del 2017

Les dones de la meva vida

Arran de l'article que vaig llegir l'altre dia sobre "Les dones que guareixen les ferides que no es curen", he estat donant tombs a les dones de la meva vida i la sort que tinc de comptar amb elles.

Doncs sí que tinc una gran sort, i és que estic envoltada de dones, i dones que em guareixen les ferides.


No em vull deixar a cap dona de la meva vida. N'hi ha que són mares, n'hi ha que no, ni que són les meves filles, n'hi ha de totes les edats, condicions i tendències i a totes elles els hi vull agrair que formin part de la meva vida, cadascuna d'elles sabrà:

GRÀCIES:
  • pels esmorzar (a la Simona, o qualsevol lloc)
  • per aquells whatsapps (converses senceres que podrien ser llibres)
  • per aquelles llargues/interminables xerrades sobretot i res
  • per animar-me els divendres amb aquell missatge que anhelo en llevar-me
  • per les hores de ganxet
  • per les estones juntes
  • pels consells
  • per escoltar-me sense perjudicis
  • per entendre'm
  • per rebatre'm les idees i posar-me entre les cordes
  • per sacsejar-me tant per dins com per fora
  • per aquelles abraçades infinites
  • per aquells riures
  • per aquells dinars (a casa, al bar, a terra, ...)
  • per aquells cafès a casa teva
  • per obrir-me els ulls
  • per descobrir-me noves maneres d'entendre la vida
  • per aprendre al teu costat
  • per aquells viatges inoblidables
  • per fer-me somiar
  • per aquelles nits de festa surrealistes ballant rumba
  • per acompanyar-me a esdeveniments "bizarros"
  • per enredar-me a qualsevol cosa pel bé dels nostres fills
  • per obrir-me el teu cor
  • per guarir-me el meu (de cor)
  • per les converses surrealistes i els farts de riure mentre esperem durant hores els nens/es
  • per ajudar-me a créixer personalment
  • per aquells congressos
  • per anar a Ikea
  • per aquells concerts inoblidables

Gràcies per estar-hi sempre!

I em faria feliç saber que també esteu agraïdes d'estar al meu costat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada