Aquí podreu trobar experiències, sortides, coses que fer amb el nens,....
Marede3 és un lloc on, entre tots, aprenem i desaprenem junts per fer un gran camí, on la teoria i la pràctica no es donen la mà i on tot està per descobrir.
(Totes les fotos que apareixen estan fetes i editades per mi LLunadefoc)

Traductor

dimarts, 27 de setembre del 2016

Polls!!




Arriba el missatge el mòbil, tens un correu de l'escola. Corrents obres i la paraula màgica apareix: Pediculosis.
Aquesta paraula apareix al vocabulari de les famílies quan els nens arriben al magnífic món de la socialització escolar. Sí, la socialització és bona però té danys col·laterals un d'ells els polls.
Ara mateix només llegint el mail de l'escola em rasco el cap instintivament. No ho puc evitar, ja em pica tot, ja entra la paranoia, seran els meus? Nooooo per favor noooo!!! Que són tres caps, tres cabells llargs, finets i delicats! Tot un oasi pels polls.


Ara comença l'aventura, revisió amb "lupa", passar la llémena a veure què surt, mirar si té ous, ... en fi... una diversió sense fi!


En el millor dels casos no en tenen i només cal fer tractament preventiu, revisar i a casa nostra posem gotes d'arbre de té al cap directament (de fet sempre en posem al xampú del cabell, unes 10 gotes aproximadament per 750ml, de fet ja ho diuen a l'herbolari, les proporcions).


I després de la dutxa passar la pinta, revisar el cap, .... és un ritual familiar, un acte quotidià més...


Perdoneu-me, em pica tant el cap que me'n vaig corrents a mirar si en tinc, avui al migdia tindrem revisió. Com dic jo: Va, veniu aquí, que mirarem si teniu visitant!!!


També us pica el cap?


Què feu servir?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada