Aquí podreu trobar experiències, sortides, coses que fer amb el nens,....
Marede3 és un lloc on, entre tots, aprenem i desaprenem junts per fer un gran camí, on la teoria i la pràctica no es donen la mà i on tot està per descobrir.
(Totes les fotos que apareixen estan fetes i editades per mi LLunadefoc)

Traductor

dimarts, 18 d’abril del 2017

Castell d'Escornalbou i Mare de Déu de la Roca

Aquesta setmana santa per diferents motius ens hem quedat a casa. Ara d'això diuen que es diu (no sé ben bé però era un nom en anglès), però el que de tota la vida es diu: Ostres treballo i la meva parella també per tant de marxar de vacances en família res de res.
Però això no vol dir que no fem res especial, al contrari, hem aprofitat molt! I una cosa per la qual hem aprofitat és de gaudir d'estar amb la nostra família, amb els nostres padrins i així hem estat amb ells fent coses especials. Una d'elles per anar a recollir la mona de la Irma primer vam fer una excursió, aprofitant l'entorn privilegiat que tenim.

Així que vam anar al Castell d'Escornalbou a fer-hi un tomb pel seu voltant (no vam poder entrar a dins perquè vam arribar just a 45 min que tanquessin portes). Però hi ha excursioneta per fer a peu pels voltants del castell i així veure el bosc i el paisatge que és es-pec-ta-cu-laaar!

Així que vam fer el camí que va a l'Ermita de Santa Bàrbara i després vam baixar per la part de darrere fins a agafar el Camí dels frares i tornar al Castell. La dificultat és baixa encara que hi ha una mica de pendent però no és més de 30 minuts, després tot és baixada, ben senyalitzat i amb baranes. Descobrireu racons màgics i els nens s'ho van passar d'allò més bé! A més feia poc que havien vist el documental de l'Eduard Toda i van relacionar-ho tot molt bé.

Després vam anar a recollir la mona! Que bona! I a la tornada doncs vam visitar un altre entorn vermell i privilegiat, Mare de Déu de la Roca. Les vistes són espectaculars i podem fer moltes excursions pel voltant, hi ha una zona d'escalada també. Impressionant, a prop de casa i no us deixarà indiferents.