Aquí podreu trobar experiències, sortides, coses que fer amb el nens,....
Marede3 és un lloc on, entre tots, aprenem i desaprenem junts per fer un gran camí, on la teoria i la pràctica no es donen la mà i on tot està per descobrir.
(Totes les fotos que apareixen estan fetes i editades per mi LLunadefoc)

Traductor

diumenge, 25 d’octubre del 2015

I vet aquí…. (o un joc de regalar contes a nens/es)

La cosa comença amb un missatge de WhatsApp, fent una proposició… I quan me’l vaig acabar de llegir vaig pensar, per què no? 

Que bonic regalar un llibre/conte a un/a nen/a que no coneixem.

Em vaig imaginar la cara d’aquell/a xiquet/a que els seus pares li porten un sobre de correus on hi ha el seu nom i a dins un conte.

Una família desconeguda regalant un conte! La idea em va semblar genial!

El fet és que és una cadena i potser si no es trenca també en rebran els meus fills/es. Però sabeu que, que m’és igual si no els reben, perquè jo ja hauré regalat uns instant de felicitat i això és el que conta.

Els hi vaig explicar la idea i el joc als meus fills/es i van acceptar encantats! Vam anar a triar el llibre i també li hem escrit una carta amb uns dibuixos.

Dilluns anem a enviar-li i en aquell sobre no només hi haurà un conte i una carta sinó un grapat d’il·lusions!

Us animeu?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada