Aquí podreu trobar experiències, sortides, coses que fer amb el nens,....
Marede3 és un lloc on, entre tots, aprenem i desaprenem junts per fer un gran camí, on la teoria i la pràctica no es donen la mà i on tot està per descobrir.
(Totes les fotos que apareixen estan fetes i editades per mi LLunadefoc)

Traductor

dilluns, 14 de desembre del 2015

Cap de setmana, posem parada al Mercat d’Artesania de Vilaplana

Em feia il·lusió, feia temps que em rondava pel cap, però com sempre sorgeixen aquelles preguntes: Vols dir? I Per què? Cal? Quin merder! Només et faltava això… Més feina? bla bla bla…


I la veritat que la resposta sempre era: i perquè no! Em fa il·lusió!


Doncs si, perquè no? Perquè no fer el que faig en el meu temps lliure i ho poso a la venda. A més no estic sola, tinc a la meva padrina (és la de bateig, no tinc a la meva àvia, “que en el cel sigui”, esclavitzada) i a la meva mare, amb opcionalitat de la meva germana (que també li interessa però ara no s'hi veu en cor).


La cosa és: sempre estem fent alguna coseta en el nostre temps lliure, producció ja en teníem. Ens agrada estar juntes i muntar alguna cosa en comú, volem fer poble, em veig en cor d’estar en una paradeta i sobretot tinc molta il·lusió (ho havia dit abans, oi?), crec que això mou el món!


Només em faltava un catalitzador, i aquest va ser el Mercat d’Artesanes de Nadal de Vilaplana. Així que teníem la idea, teníem una fita i teníem una data així que a produir!!!


Va arribar el dia i la veritat que ha estat un èxit! Moltes gràcies!!! Ens ho vam passar bé, vam fer poble, contactes, ens vam donar a conèixer, i sobretot va ser un GRAN cap de setmana!!!



Gràcies per confiar en els nostres productes i la nostra marca “
Les Padrines: fet a mà i amb el cor”, gràcies per donar-nos aquesta empenta que ens faltava i sobretot GRÀCIES per comprar-nos!!!!


El que ens mou és la il·lusió!

No us penseu que les nenes no van fer paradeta! Va ser també per a elles la seva estrena, les nostres filles es van ajuntar per poder vendre les seves polseres i collarets handmade, i cal dir que van tindre un èxit brutal!


Llunadefoc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada