Aquí podreu trobar experiències, sortides, coses que fer amb el nens,....
Marede3 és un lloc on, entre tots, aprenem i desaprenem junts per fer un gran camí, on la teoria i la pràctica no es donen la mà i on tot està per descobrir.
(Totes les fotos que apareixen estan fetes i editades per mi LLunadefoc)

Traductor

dijous, 25 d’agost del 2016

De Festa Major en Festa Major

Fent castells i diables l'estiu la veritat anem de poble en poble i de festa en festa. És una bonica i curiosa manera de fer turisme per pobles del voltant i amb tot aquest temps hem descobert que cada poble té el seu encant, cada ciutat el seu racó i cada contrada una història per explicar.

Ens agrada però anar una mica abans i quedar-nos una mica més, si potser, després de les actuacions. Així podem visitar llocs.

Aquest cap de setmana passat vam fer Vila de Gràcia, La Febró i Cornudella, llocs més coneguts per nosaltres on anem més sovint i que cada any i fem castells, llocs entranyables, familiars i peculiars que ja han merescut una entra al blog.

Ahir però vam anar a Santa Oliva (Baix Penedès), amb els Diables de Reus, a passejar la Cabra gran. Vam arribar abans d'hora per poder visitar el poble i la veritat que és encantador. Molt ben conservat, amb racons entranyables com el Castell, l'Església de la Mare de Déu del Remei, Església de Santa Maria, el nucli antic i les seves fonts.

Així que vam fer el tomb al poble i vam visitar-ho tot, bevent de cada font. Ens va encantar, petit però entranyable i amb molta història.

El Castell molt ben conservat amb la seva Església, que al final de la nit ens tenia una sorpresa preparada, un gran castell de focs!

Quan vam acabar de fer el tomb ja era hora del sopar amb les altres colles i vestir-nos a la nit de foc. Però abans tots reunits a la plaça vam poder veure el "lipdub" que havien fet totes les entitats del poble, els versots i finalment va començar el correfoc.

El correfoc va estar genial, amb la culminació d'una gran carretillada plena de foc! Una gran tarda-vespre-nit amb un poble entranyable. Us recomano fer un tomet pel poble i visitar el castell, veure aigua de les seves fonts i menjar uns bunyols de samfaina que tenen boníssims!!!!