Aquí podreu trobar experiències, sortides, coses que fer amb el nens,....
Marede3 és un lloc on, entre tots, aprenem i desaprenem junts per fer un gran camí, on la teoria i la pràctica no es donen la mà i on tot està per descobrir.
(Totes les fotos que apareixen estan fetes i editades per mi LLunadefoc)

Traductor

dilluns, 19 de desembre del 2016

Cançó de Nadal al Bravium

Era l'última sessió de Cançó de Nadal, una adaptació de l'obra de Charles Dickens "Conte de Nadal".
No pretenc fer cap ressenya de l'espectacle, ja que n'hi ha unes quantes, i de crítica teatral-musical tampoc, perquè les que hi ha són boníssimes.

Doncs això, diumenge a les 12 h tots al Bravium! La reserva d'entrades era obligada, perquè el boca-orella fa funcionar a la perfecció i ningú es volia perdre aquesta adaptació musical feta pel tàndem Lucky&Luke i tota la gent del Bravium.

Era com estar a casa, un teatre tan familiar, amb tot de cares conegudes a dalt de l'escenari, arriba a una complicitat extrema. El musical, un encert i on tota la família hi va gaudir d'allò més.

Les emocions van aflorar en tot moment i ens van envoltar i transportar dins l'obra, deixant-nos bocabadats totalment, els meus tres fills no paraven de sorprendre's una vegada i una altra. La música en directe és un gran encert, que es valora des de l'espectador on la qualitat musical és excel·lent.

Les fotos aquest cop no les vaig poder fer amb el mòbil per ordre expressa del teatre per tant poso un enllaç a fotos fetes amb molt d'amor, aquí us deixo l'enllaç: Fotos Meritxell

Gràcies per fer-nos viure uns instants màgics amb tocs i d'humor i amb un rerefons de moral inclosa: Fes de tu el millor regal, no només ho has de ser per Nadal sinó tot l'any!



Des d'aquest humil blog, només dir-vos GRÀCIES de nou, cada dia sou uns 400 lectors de mitjana, i això m'omple d'orgull, agrair-vos de tot cor, perquè sense vosaltres això no tindria sentit, sense els meus fills, el meu marit, la meva família i a tots els que em llegiu: Bon Nadal i bones Festes!!!!!

Pd: Regaleu teatre als vostres fills, espectacles en general, els fareu grans de cor i de ment

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada