Aquí podreu trobar experiències, sortides, coses que fer amb el nens,....
Marede3 és un lloc on, entre tots, aprenem i desaprenem junts per fer un gran camí, on la teoria i la pràctica no es donen la mà i on tot està per descobrir.
(Totes les fotos que apareixen estan fetes i editades per mi LLunadefoc)

Traductor

dilluns, 2 de gener del 2017

L'últim dia de l'any

Aquestes dates són bastant senyalades i les recordem i recordaran el què han fet. Intentem fer coses junts sempre que podem i aquest any a sobre vam tindre el regal de la padrina Núria, per anar al parc d'atraccions del Tibidabo!

Quina manera més divertida d'acabar l'any! Ens encanta anar a aquest parc per molts motius: hi treballa la padrina d'un dels meus fills, és un parc molt accessible per a totes les edats, molt familiar, bé de preu, amb múltiples opcions d'entrada i les vistes a la ciutat de Barcelona són un autèntic regal.



Així que vam decidir anar a veure l'home dels Nassos al Tibidabo i a passar aquest últim dia de l'any. Evidentment va ser una passada, divertit, tots vam xalar i vam tindre la nostra petita dosi d'adrenalina. Quasi vam pujar a tot, no hi havia cues i vam poder gaudir d'allò més, amb espectacle inclòs.

El parc el dia 31 acaba abans, també ens va anar molt bé això, ja que així sense pressa ni marxar abans d'hora vam poder arribar a casa per preparar la nit de cap d'any, una nit especial per tots els de casa.



Quan eren petits les campanades les feia jo amb una paella i en diferit! (si, no arribàvem a les 12 de la nit ni ells ni nosaltres!), ara, que ja són una mica més grandets, hi arribem i les veiem en directe per la TV, amb el cotilló, els 12 raïms i la ballaruga posterior.

Ho celebrem quasi cada any a casa, és més tranquil, assequible (perquè família nombrosa i sortir per cap d'any no són gaire compatibles, a veure amb la meva economia no) i on els nens tenen total llibertat per jugar, xalar i dormir quan els fa falta, una nit de disbauxa on no hi ha horari, on la música està molt present.

Bon any nou!!!!!

PD: Ja heu vist l'home dels Nassos? Sabeu quan era petita el meu avi em feia anar a l'estació de tren i sempre em deia que l'home dels nassos havia pujat al tren de l'andana 5! I jo mirant i mirant.... llavors un any em faig enfadar molt i la meva àvia em va dir que l'home dels nassos té tants nassos com dies té AQUEST any..... Llavors ho vaig entendre....i li vaig respondre que jo ja l'havia vist de bon matí al mirall del lavabo de casa! ha ha ha

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada