Aquí podreu trobar experiències, sortides, coses que fer amb el nens,....
Marede3 és un lloc on, entre tots, aprenem i desaprenem junts per fer un gran camí, on la teoria i la pràctica no es donen la mà i on tot està per descobrir.
(Totes les fotos que apareixen estan fetes i editades per mi LLunadefoc)

Traductor

divendres, 13 de gener del 2017

El programa Vacances en Família (o com fer unes vacances baix cost)

Des de fa anys que la Generalitat de Catalunya, dóna a conèixer aquest programa a les famílies. Nosaltres n'hem gaudit d'ell moltes vegades i la veritat ha estat una bona oportunitat per poder fer vacances per Catalunya a indrets fantàstics a preus molt assequibles. Anar d'alberg la veritat ha estat molt fàcil per nosaltres, ja que ens agrada aquest ambient i també la manera de fer.
Com a família és una manera còmoda, agradable i a l'abast de la nostra economia de poder viatjar per Catalunya, la "nostra particular Catalunyaexperience familiar".

Ara a partir del 16 de gener s'obre el termini de convocatòria i les famílies nombroses tenen descomptes a part que els preus són molt ajustat. Si doneu un cop d'ull a la seva pàgina web podreu veure les condicions, els sortejos, ....

Si sortejos perquè la sort també té molt a veure sobretot en caps de setmana de pont, setmana santa i albergs que tenen més interès que altres per diferents motius (zona, llocs a visitar, ....).

Personalment a tots el que he estat la cosa ha anat bé, ja que tenen unes garanties i el menjar prou bé també. Estem satisfets i contents de l'experiència que hem viscut al programa i repetirem segur.

Hem estat a:
Torre Malagrida (Olot), aquí la llàstima va ser no dur-nos la bicicleta perquè hi ha unes rutes per fer un tros del Camí de Santiago. Nosaltres el vam fer a peu. Visitant la ruta dels volcans, el museu dels Volcans, la ciutat d'Olot, la Fageda, Besalú, i vam aprofitar la pàgina de l'Ajuntament d'Olot que feien astronomia a un observatori de la zona i ens vam apuntar, igualment que els contes als peus dels volcans..... Va ser genial!

Ca la Jepa (Prat del Comte), Els Ports i la via verda (amb bicicleta és fantàstic però nosaltres en aquell moment la vam fer a peu, ja que els nens eren poc destres amb la bici, i cap problema) La Foncalda (amb bany inclòs) i la ruta pel poble Prat del Comte amb el seu aiguardent! El Castell de Miravet,....Genial!!!

Montsec Mur (Guàrdia de Noguera), aquí vam fer la ruta dels castells i de l'Arnau Mir de Tost, visitar Conca d'Ella, el museu i el jaciment arqueològic on podem trobar petjades de dinosaure.
Vam anar a l'observatori del Montsec, on vam poder fer una visita nocturna brutal!!!!! Ens va quedar tant i ens va agradar tant que vam repetir zona amb...

Del Pallars (Tremp), les botigues de Salars, El museu etnològic de Tremp. Visita a Tremp ciutat que és preciosa.... i vam anar al Castell d'Orcau que ens quedava pendent.

Era Garona (Salardú), aquí eren tan petits i va ser on vaig descobrir que estava embarassada de l'Arlet! Vam fer moltes excursions per la zona i on van descobrir la neu.

La Valira (La Seu d'Urgell), on vam fer una visita per tot el poble, el parc Olímpic, al seu museu, una excursió a prop de l'alberg i finalment vam anar a fer trineu amb gossos i construcció d'iglús.

Pic de l'Àguila (Núria) Només arribar a l'alberg ja és una autèntica aventura, agafant el cremallera i el telecabina, això és espatarrant per a ells i per nosaltres també i les mil excursions que hi ha per fer. Un munt de vivències i experiències que volem repetir! A veure si aquest any podem tornar-hi!!!

Què, us vénen ganes de fer la vostra "FamíliExperience"? A i per cert en tots els llocs hem conegut gent fantàstica, famílies on hem compartit moment d'alberg, o alguna sortida.