Aquí podreu trobar experiències, sortides, coses que fer amb el nens,....
Marede3 és un lloc on, entre tots, aprenem i desaprenem junts per fer un gran camí, on la teoria i la pràctica no es donen la mà i on tot està per descobrir.
(Totes les fotos que apareixen estan fetes i editades per mi LLunadefoc)

Traductor

dimecres, 4 de gener del 2017

Primer dia de l'any

Després del cap d'any ve el primer dia de l'any. Un dia carregat de simbolisme, perquè sembla que marqui la resta de l'any.

Molts de nosaltres ens plantegem propòsits, llistes de coses a fer, desitjos, ....
Nosaltres com a família també ens hem plantejat uns reptes o coses fer entre tots, una d'elles passar més estones a l'aire lliure junts, fent sortides ni que siguin curtetes, per estirar les cames i fer-ho amb els gossos.

Així que el dia 1 era el dia, el dia de començar a fer allò que havíem proposat.
Pou de gel
Ja hem dit que d'excursions ja en fem però el que volem aquest any és fer-les amb els gossos. Per començar a fer coses tots junts, ja que les gosses ja tenen 1 any quasi totes (en tenim 3, un mastí del Pirineu, una mestissa entre presa canària i "vés a saber" i un mascle també barrejat amb tot i amb res, semblant a un "biguel") en fi tots adoptats.

Vam carregar el cotxe i cap a la Mussara! A fer una ruta circular. És un entorn que ens coneixem moltíssim, a prop de casa i que ofereix unes vistes i uns recorreguts espectaculars. A més vam aprofitar per poder dinar al refugi de la Mussara.

Va estar molt bé! Començar a caminar amb les gosses al costat que ja entenen per on van, que ja ens coneixen prou bé i ens fan cas, tot un repte aconseguit! Tots vam xalar d'allò més! Els nens, nosaltres i els gossos.

La dificultat va ser baixa, només volíem acostumar-nos uns als altres i gaudir d'un passeig i així va ser, vam sortir del Refugi fins a anar al poble de la Mussara per seguir el camí que va cap als Avencs de la Febró i després tornar cap al Refugi, un pic vam arribar al Coll del Pla de l'Agustenc, tot plegat uns 4,5 km aproximadament, mirant el paisatge i fent-nos uns als altres.