Aquí podreu trobar experiències, sortides, coses que fer amb el nens,....
Marede3 és un lloc on, entre tots, aprenem i desaprenem junts per fer un gran camí, on la teoria i la pràctica no es donen la mà i on tot està per descobrir.
(Totes les fotos que apareixen estan fetes i editades per mi LLunadefoc)

Traductor

diumenge, 26 de juliol del 2015

Anar de bòlit (o de com passar a viure al camp i fer formatge)

LlunadefocFa temps que tinc molts posts al cap, i vaig endarrerida a explicar coses que tinc al cap, projectes, il·lusions… però el dia a dia se'n duu molt de temps.


LlunadefocVam decidir canviar d’aires la nostra família i poder viure en un mas. Això implicava un munt de fets que havien de canviar o coses a fer per què és produís aquest canvi. Finalment i de manera precipitada tot va sorgir, ràpid i inesperat però amb ganes i ens vam aferrar a l’oportunitat.


LlunadefocAra una cosa que estic fent que en tenia moltes ganes és tindre el “meu hort” i poder arribar a fer el “meu pa”, el “meu formatge”, començar a donar llibertat la creació i idees que tenia al cap, projectes nous…


Per fi un d’ells està arribant i estic aprenent a fer formatge de cabra, de manera artesanal amb uns amics que compartim moltes altres coses. Gràcies Associació Cingle Vermell! Gràcies Andrea, tinc molt a aprendre encara però ser que puc.

PD: està boníssim!!! Si voleu o us atreviu a tastar i comprar només cal que m’ho digueu!!!!
Llunadefoc

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada