Aquí podreu trobar experiències, sortides, coses que fer amb el nens,....
Marede3 és un lloc on, entre tots, aprenem i desaprenem junts per fer un gran camí, on la teoria i la pràctica no es donen la mà i on tot està per descobrir.
(Totes les fotos que apareixen estan fetes i editades per mi LLunadefoc)

Traductor

dimecres, 15 de juliol del 2015

Excursions al capvespre (Descoberta de l’entorn)

Això d’estar tan a prop de la muntanya ens fa vindre moltes ganes de caminar i descobrir on estem, per tant per allà les 19 h quan la calor ja no apreta i el sol deix un respir ens agafem les motxilles i caminem una mica. Ja hem fet tres rutes, molt accessibles pels nens evidentment però a la vegada “canyeres”.

Ruta 1:
Sortim de la urbanització d’Alforja i agafem el camí marcat per resseguir el contorn de la vall, en total vam fer uns 9 km, amb un pendent suau, molt agradable, aquí teniu les fotos.

Ruta 2:

Sortim també des del mateix punt que l’altre dia però aquesta vegada agafem el camí per anar fins “la casa dels Caçadors” un punt de les muntanyes d’Alforja sota el cingle Roig, on estan marcant i netejant per poder fer camí més accessible, també molt accessible i passant pel Pla de la Creu, seguint el camí marcat fins a l’antiga pedrera, on vam veure la casa dels antics pedrers. 5 km amb un desnivell suau.

Ruta 3:

Sortim de la urbanització i anem cap a l’Aleixar, el camí també és una ruta marcada que s’anomena camí de l’Aleixar a Alforja, on passa per diferents masos, la riera i finalment arribem a l’Aleixar, d’allí també vam anar a l’Ermita de Sant Blai. Després tornar. Aquesta ruta és llarga però el desnivell molt suau també. 10 km.

Només calen ganes de caminar. M'entres caminem, expliquem la vegetació, orientació dels camins i una mica d'història.

Cada nen/a porta la seva motxilla amb aigua i un frontal.