Aquí podreu trobar experiències, sortides, coses que fer amb el nens,....
Marede3 és un lloc on, entre tots, aprenem i desaprenem junts per fer un gran camí, on la teoria i la pràctica no es donen la mà i on tot està per descobrir.
(Totes les fotos que apareixen estan fetes i editades per mi LLunadefoc)

Traductor

diumenge, 30 d’agost del 2015

Excursió semi nocturna per Siurana

Aprofitant l’última lluna plena de l’estiu que va ser ahir dissabte a la nit, vam fer una semi nocturna amb els amics de Catsud; “Siurana il·luminada”.

La ruta molt fàcil i accessible per a tots els nivells i edats. Comença la sortida abans d’entrar al poble de Siurana, on hi ha el camí per anar a Prades però agafem el camí per anar al Mas de la Barba. Allí vam veure l’alzina-monument, espectacular i tot el barranc de l’Esquirol, un passeig preciós fins a arribar al Mas de l’Extremenyu, allí fins a la plana dels bessons i després agafem el camí de Prades fins a arribar al punt d’inici. Un passeig circular preciós.

La lluna plena va tindre tot el seu protagonisme. Pel camí anàvem fent parades per explicar les històries d’aquells camins i sobretot la llegenda i història de Siurana.

En acabar l’excursió vam anar cap a Siurana per veure el castell i el salt de la Reina Mora amb llegenda inclosa. La vista final però i tot el trajecte va ser també marcat pel foc de Cornudella, on el vam poder seguir en tot moment la seva evolució.

Des d’aquí voler agrair a tots el bomber, voluntaris i escaladors bombers que no estaven de servei i que en veure el foc no calgués ni que els avisessin sinó que pel seu gran amor a la muntanya van anar. GRÀCIES!